Då kom Polisen

image19
Jorå.
Police var en kul konsert.
Jag menar - en del tidningar har skrivit att det var för mycket gitarrsolon och så..
Jo, men det är ju Police..
De har ALLTID en massa solon. Det har de alltid haft.
Jag tyckte att det var GÖTT!
Och då menar jag fram för allt alla låtarna som jag kan utantill utan att ha lyssnat på dem på typ 5-10 år..

Sen tyckte jag att det var lite kul att se gitarristen vara så snuskigt lik han pappan i "Vi hade i alla fall tur med vädret" - och trummisen var en blandning mellan Staffan Tapper och Kakmonstret.
Sting var lite lik Jonas Gardell..
Fast mest var han lik sig själv.
Shit..han är 55 år och ser ut som han alltid har gjort.
Lite mindre hår bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0