En ide´som vi ännu inte har genomfört..

Vi har en så sjukt kul idé som vi ännu inte har genomfört.
En bilderbok med avslöjande och känslomässigt laddade texter..

vi har gjort några "testbilder" för att se att kunna visa hur det skulle bli..

typ så här:

image11

"Jag kunde inte låta bli att fundera på om hon hade tankarna hos nån annan..."

Skyltdockan "Anita" skulle följa med oss på olika äventyr och så skulle vi ha olika tankar och funderingar på vad hon egentligen tänker på..

Ja, jag vet..
det är SJUKT!

he he

Kommentarer
Postat av: Aja

Fan! Alltså! Jag tycker att Anita ser mer nöjd ut med dig än mig. Damn!

2007-08-30 @ 09:40:27
Postat av: Doris

Den här skyltdockefetishen som ni tycks ha, den är så angenäm, tycker jag:-)

2007-09-05 @ 14:31:07
URL: http://veryflashy.blogg.se
Postat av: Agneta

Hihi, fortsätt med idén (kanske ni gjort vid det här laget?) - kul tycker jag! Lite Jan Stenmark-känsla..?

2007-12-06 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0