Police i Globen.

I kväll ska jag åka och se Police i Globen.
Ska bli kul att se dem, igen.
Senast jag såg Police var 83.
Då var de bra i alla fall.
Sen såg jag Sting nåt år senare. Det var inte lika bra.
I tidningen dagen efter var det en enda sak som de skrev om:
att Efva Attling hade stått och skrikit åt Sting att ta av sig på överkroppen.
Alla undrade varför hon skrek det.
Det gjorde jag också.
Nåt år senare konverterade hon till att vara lesbisk.
Då blev Sting-grejen ännu mer obegriplig.
Hon kanske bara ville se om Sting hade bröst eller inte?

Ska bli kul att åka på konsert.
Synd bara att det är helt JÄVLA omöjligt att få tag i hotellrum.
Jag menar..det finns NOLL rum i Stockholm.
Är det inte konstigt?
Jag får väl testa att vara uteliggare i värsta fall.
Om det är nån som har ett bra tips på nåt ställe som man kan sova på: hör av er!

Kommentarer
Postat av: Agnes

:)

2007-08-29 @ 17:05:25
Postat av: Sören

Jo, det var kul...
;o)
varför måste man bli "medlem" för att skriva på din sida?
Recension av Police kommer i morgon...

2007-08-30 @ 00:14:17
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Agnes

ja det är lite VIP det där... men fan, bli medlem! myspace är ett bra och inspirerande hak på många sätt. skulle vara fint med en rad från dig...

2007-08-30 @ 20:58:34
URL: http://myspace.com/postagnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0