Manus leveranser

För ett par dagar sen skickade vi manuset till nästa års "Galna Gatan".
I dag skickar vi manuset till nästa års Bertbok.
"Badbojen Bert"
Den känns som en av de absolut bästa Bertböckerna. Det är så sjukt och galet att jag skrattar högt för mig själv när jag läser vissa kapitel.
Det måste vara ett tecken på:
a) det är roligt.
b) jag är galen
c) jag har för lite att göra
d) Tore Skogman hade en fin scenkostym

Det kan också vara så att alla ovanstående alternativ stämmer.


När vi har skickat manuset så ska vi  bara peta lite i manuset till nästa års Håkan Bråkan bilderbok.
Och så ska jag göra en bild till nästa års Sunebok.
Sen är det bara signeringar kvar.
I helgen blir det Stokholm.


15 december
11-12 Akademibokhandeln Fältöversten

13-14 Akademibokhandeln Täby

15-16 Klackenbergs i Järfälla


16 december

11-12 Bokia Barkarby
15-16 Akademibokhandeln Skatteskrapan


SEN ska det bli jullov!


Trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Funderar över det där med Bert, när i tiden utspelar sig dom här nya böckerna? För så vitt jag kan minnas (äger inte alla dom "gamla" böckerna så jag kan kolla men har läst alla) så fyller väl "Berts Dagbok"-"Berts Bokslut" alla år från femman till nian?

2007-12-12 @ 11:47:59
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag funderar också på det där med Bert. Utspelar de nya böckerna sig innan Berts Dagbok? Jag är stolt ägare till alla de "gamla" böckerna! Läser dem om och om igen. Har även introducerat Sunes jul för barnen på det fritids där jag jobbar. Har nog lyckats övertyga några att de måste köpa hela serien på dvd :-)

2007-12-12 @ 13:53:19
URL: http://avtryck123.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0