Stockholm får besök

I dag är jag SÅ förkyld. Har ont i halsen och när jag sväljer grimaserar jag så att jag påminner om Grodan Boll.

Men i morgon och på söndag är det i alla fall signeringar i Stockholm.
Jag får gå på Alvedon.
Om de inte har nåt golv som jag kan gå på. Då går jag ju hellre på det.

Tiderna för signeringarna på söndagen den 16:e är ändrade:
11-12 Bokia Barkaby
14-15 Akademibokhandeln Skatteskrapan

På lördagen är det inga ändringar.

En annan lustig sak..
Såg att jag och Anders är nominerade till "Årets Örebroare"..
Väldigt humoristiskt efter senaste tidens bråk med Örebro Kommun...
Tänk om vi skulle gå och vinna till och med?
Ha ha ha..det vore väl en spark i arslet på politikerna.
Sånt är ju faktiskt lite kul..

Här kan alla gå in och rösta!!!

Nu ska jag åka och klippa bort lite hår från skallen. Ser just nu ut som ett troll i skallen.
Det är högst osäkert om det blir bättre efteråt..

Ha en bra helg alla - och kom och hälsa på oss om ni är i Sthlm!

Kommentarer
Postat av: Sverker

Ni får min röst direkt. Förutom att jag tycker att ni är mycket representativa och bra(för det tycker jag verkligen) så tycker jag också kommunens ledning inte sköter sitt jobb speciellt bra. Varför? Läs på hemsidan den som orkar.
Tjohej och lycka till i Stockholm. Var där i dag och det såg bra ut.

2007-12-14 @ 23:30:37
URL: http://guildplayer.dinstudio.se
Postat av: Åsa

Skönt att veta att gubbarna och tanterna på Örebro Kommun inte har bestämmanderätt precis överallt.

Jag bor i huset bakom Skrapan så jag ska se till att den röda mattan är utrullad samt att skumpan är välkyld.

2007-12-15 @ 09:02:32
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: Agnes

Where was I...? Jag som har så lite att leva för just nu.........

2007-12-16 @ 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0