Fotograferingar

I dag har det verkligen varit fullt upp.

Anders hämtade mig på morgonen och därefter var det  lämning av ett stycke son på fritis, besök hos kemtvätten och efter det en intervju för en tidning som kommer ut i höst.
Därefter styling och lunch och sen tre stycken olika fotograferingar - dels till tidningen som vi intervjuades för - och sen för en annan tidning som vi intervjuades av för några veckor sen - och till slut nya foton till bokförlaget.
Författarportätt ser alltid så tråkiga ut, tycker jag.
Men det här var en duktig fotograf med lite nya kuliga ideer.
Vi får väl se vad det blir för bilder.

Efter arbetsdagen fortsatte det i samma sjuka tempo.
Lämna tillbaks filmer, besöka två olika apotek, fixa mat, packa, betala räkningar och göra reserapport för maj och juni.
Nu är klockan snart tolv och jag är HELT slut..
I morgon är det troligen nästan lika hysteriskt.
Men det ska väl bli midsommar i mitt liv också nån gång?

Nu är jag så trött att jag inte ens orkar läsa igenom vad jag har skrivit.
Hoppas att det inte är allt för många stavfel..

zzz..natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0