Sjukt kul!


Ja, det är sjukt och det är kul att partaja med mina vänner.
Först var det bowling med pilsner.
Sen var det Harrys och på väg dit återupplevde jag ett minne som på nåt sätt hänger ihop med en naken skinnbit...
Olle sprang för livet.
Alla trodde att det var för att han plötsligt kom på att han hade gjort 5 strike och blev glad över det.
Jag vet bättre. Han fick panik.
Jag vet varför.

Sen kom vi till Harry och käkade mat, drack pilsener och drinkar. Höll ett litet tal för Erik som ska gifta sig. Låtsades att jag kände honom väl. Men jag hade aldrig träffat honom tidigare.
Sen snodde jag en gurka och en pommes frittes. Som de kommer leta! De kommer finkamma hela restaurangen efter den saknade gurkbiten och den icke uppätna pommes fritten.

Sen var det dans. Sjukt kul.
Jag vet inte när det hände, men det kom med åren. Att tycka att dansa och skaka rumpa är kul.
Inledningsvis så var det bara VM i ensamdans.
Sen blev det svettigt och kul.
Vandrade ensam hem i den sköna majnatten klockan 2.
Nöjd och berusad.
Duschade och tog TREO som alltid är ett bra recept för att vakna fräsch.
Det funkade perfekt. Gick upp klockan 8 och var hur pigg som helst.

Sjukt kul var kvällen.

Kommentarer
Postat av: Olle

hehe!
Dusch o treo... Jag har inte piggnat till än. Ska prova den kuren nästa gång.
Finns i o för sig vissa fördelar med att vara lite trött. Man kan ligga i soffan o kolla på Formel 1. Det är den ultimata sysselsättningen dagen efter.
Jag gav gurkan till herr A. Vet inte vad han gjorde med den. tror han åt upp den.

2007-05-28 @ 14:10:02
URL: http://oggy41.bloggspace.se
Postat av: Galowitch

Det är den sortens inlägg som är roligare att läsa för den som har skrivit dem, än dem som inte var med på "partajet" ;).
Du kan ta fram inlägget, någon dag då det känns "surt". Kanske den där dagen då första snön kommer...;)
Den är alltid lite...vemodig. Kanske lite för tidigt att snacka om, nu när solen har återvänt till Sverige...

2007-06-14 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0