Ännu en dag med författarbesök

I dag var vi på skolor i Svartå och Åtorp.
Det var så trevligt och kul!
Och vi var välkomna!



Bland annat hade de gjort en utställning om våra böcker.
Det var verkligen imponerande vilket jobb som hade lagts ner på detta!





Så tack alla barn i Degerfors Kommun!
Det var jättekul!

image82

I morgon börjar bokmässan i Örebro.
Det ska också bli kul.
Bara man slipper en massa jobbiga frågor om Örebro Kommun - och allt det där fåniga politikerbråket.

Vi ska prata med Martin Dyfverman i hans soffa och så ska vi ha ett seminarium där vi pratar om vårt författarskap.
På lördag ska vi ha signering och seminarium tillsammans med Ulf Stark. Också kul!
Och så ska vi ju dela ut "Sören & Anders priset - Våga Vara Unik".
I år går det till en ideel Organisation som fick mig att börja grina när jag läste om deras arbete.

Nu ska jag laga lite mat.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Hej. Om det kommer en sjunde bok om Emanuel.. när isåfall? Om ni vet :) tack. Kul blogg :)

2007-11-24 @ 12:59:39
Postat av: rebekah

hej, ni var jättebra och roliga idag på bokmässan. väl värda de där 90 spännen jag betalade. synd att jag inte vågade prata med er bara.
MVH

2007-11-25 @ 03:14:58
URL: http://osynligejackson.blogspot.com
Postat av: Robert och Dennis

Hej! ni är bra på att skriva böcker. Sune och svarta mannen är dennis favorit och roberts favorit är fy katten sune!
Hejdå!

2007-12-14 @ 10:23:59
Postat av: Dennis Och Robert

Hej! ni är bra på att skriva böcker. Sune och svarta mannen är dennis favorit och roberts favorit är fy katten sune!
Hejdå!

2007-12-14 @ 10:25:26
Postat av: Svartå skola

Hej! Vi i Svartå skola tyckte att ni var jättebra och roliga hej då!!!

2007-12-14 @ 10:29:38
Postat av: Bea

Ni har skrivit många bra böcker. Det var roligt när ni hälsa på.

2007-12-14 @ 10:30:10
Postat av: emil karlsson

hej hej ni är skit roliga kan ni inte komma någon mer gång tja då

2007-12-14 @ 10:34:33
Postat av: Jesper och Robert

Hej sören och anders vi tyckte det var jätte kul att ni kunde koma till svartå skola Hejdå!.

2007-12-14 @ 10:35:20
Postat av: Bea

Det var jätte snällt när ni signerade alla mina Sune böcker jag har.Hejdå ha det så bra

2007-12-14 @ 16:45:20
Postat av: bea

Det var jätte snällt när ni signerade alla mina Sune böcker jag har.Hejdå ha det så bra

2007-12-14 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0