Bokmässa i Örebro

I heögen har det varit bokmässa i Örebro.
Vi har haft två prat från stora scenen - där vi berättade om vårt författarskap.
Första dagen var det jag och Anders själva på scenen - och andra dagen var det vi två tillsammans med Ulf Stark.
Kul det också!

Och vi delade ut vårt pris "Våga Vara Unik" som vi delar ut tillsammans med bokförlaget.
I år vann den ideella föreningen "Maskrosbarn" som gör ett otroligt fint arbete för utsatta barn som har föräldrar som är psykiskt sjuka eller missbrukare.
De är väl värda de 10 000:- som priset är på!
image83

När jag läste om deras arbete blev jag så rörd att jag bara grät.
Jag vet inte riktigt varför.
Det berör väl någonting djupt inom mig.
Då kan det ju inte vara fel, tänkte jag.

I år var det fler nominerade än någonsin tidigare - och det är KUL att så många unga människor gör så mycket spänannde med sina liv.

I dag var vi och signerade böcker på den nyöppnade Akademibokhandeln här i stan.
Tyvärr så var det ingen annons i tidningen (igen!) så folk som kom var såna som råkade se att vi stod där och signerade.
Jag menar...ska folk GISSA att vi står och signerar böcker?
Annons är ju ett måste för att få folk att komma.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Nu har jag hittat hit! Och måste tillägga; det HAR nånstans funnits en annons, för någon (förmodligen min käre make) läste upp för mig att ni skulle signera böcker på Akademibokhandeln... det är faktiskt sant :)

2007-11-26 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0