Degerfors hela veckan.

Den här veckan ska vi vara på författarbesök i Degerfors.
Mellan måndag och torsdag ska vi åka runt på olika skolor och berätta om våra böcker.
Det är alltid kul att komma ut och möta läsarna runt om i landet.
Den här gången är det framför allt femmor och sexor som vi ska få besöka.
Eftersom jag är född i Karlskoga, som bara ligger en mil från Degerfors så känns det lite som att komma "hem" när man åker till de här regionerna.

När vi kommer hem från Degerfors i dag ska vi åka direkt till Stockholm för att ha möten.
Så jag räknar med att det blir en ganska intensiv dag i dag.
Dessutom är det ju lite turbulent på mediafronten med tanke på vad som står i dagens Nerikes Allehanda.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1248903

Mellan fredag och söndag ska vi dessutom vara på årets bokmässa i Örebro slott. Så det känns som om att det kommer bli en intensiv vecka.

Nu är klockan 06.25 och det är dags att ta frukost.
..Gäsp..

Kommentarer
Postat av: liza

hm. trist det där lät då. jag är ju stolt över att ni är från örebro.. finn ju inga andra stora och bra personer i hela närke!

2007-11-19 @ 09:45:26
URL: http://liza.blogg.se
Postat av: liza

(det är inte därför jag flyttade till göteborg:)

2007-11-19 @ 09:46:06
URL: http://liza.blogg.se
Postat av: Niklas

Det här var också lite smådåligt... "Anders Olsson och Sören Jacobsson ... ... som Sören Jacobsson uttrycker det"

2007-11-19 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0