Fattarbesök i Degerfors

Det är alltid kul att komma ut i skolorna och få träffa sina läsare.
I dag fick vi även vara med på en brandövning.
Vi fick panik...
image73

Men barnen verkade ju väldigt lugna..
Nåväl.
Vi fick ta lite medicin - och sen kunde vi börja.
Brandövning är en kul grej - som vi kommer att ta med i nån kommande bok.

Alla klasserna var otroligt trevliga och hade många och roliga frågor.
En gång fick jag en fråga från en liten kille:
- Varför är du så ful?
Det kunde jag inte svara på.
Jag kunde ha svarat:
- Har du sett dig själv i spegeln? Du är inte så snygg du heller..
Eller gått fram och örfilat upp honom.
Men faktum är att jag inte har nåt svar på frågan.
Jag har forskat och försökt ta reda på hur det gick till.
Men det är ännu i denna dag ett mysterium.
Hur gick det till?
Kan det vara ett kemiskt experiment som gick fel nånstans?
Ingen vet...

image74

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Victoria

MEN HEJ! :D Inte visste jag att du fanns här :) Tänkte på dig igår ju! Haha!

2007-11-20 @ 15:29:56
Postat av: Den där D

Haha!!! Varför är du så söööt, då?:-)Fundera på DEN!

2007-11-20 @ 16:13:37
URL: http://veryflashy.blogg.se
Postat av: liza

men är det inte med nåt med brandövning i på nåt sune-band?

2007-11-20 @ 22:04:34
URL: http://liza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0