Denna vecka..

Det är mycket som händer just nu.
I går var vi på författarbesök i Kungshamn.
Trevligt att träffa alla ungar som läser våra böcker!

I dag var jag och Anders och tittade på ett kontor som vi kanske ska hyra.
Det är lite spännande att se vad det kan bli av det!
Och så har jag laddat in en del filmer som jag har här hemma med en massa gamla synder..

Och så packar jag en massa böcker som ska skickas till lite här och där i landet.
Det är också kul!

och i morgon bär det av mot Lund!
Där ska vi vara med på Litteralund och berätta om våra figurer och hur vi skriver och så vidare.
Det blir också spännande!
På torsdagen ska vi prata för en vuxen publik och på lördagen för barn.
På fredagen är det signeringar och nån intervju.
Det är lite som att åka på semester när jag och Anders ska ut och resa runt i landet.

Sen är det en intensiv skrivperiod som väntar.
Det ska också bli kul.
Som nån kanske märker så tycker jag ganska mycket om mitt jobb..

:o)

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0