Lilla bokens dag i Karlskoga

I dag var vi på ett uppdrag i Karlskoga.
Lilla Bokens Dag på torget med Kocktävling och novelltävling med barn i sexan.
Kuligt.
Vi var där och minglade runt under dagen - och vi åt en riktigt usel lunch på ett ställe på torget och därefter var det prisutdelning och författarprat i Folkets Hus.
Det är alltid lite speciellt att komma "hem" till Karlskoga där både jag och Anders föddes och växte upp.

I morgon bär det av till Stockholm för lite viktiga möten.
Sånt kan också vara kul.
Vi får väl se hur kul det blir.
Och tänk..det är Fredag redan i morgon!

Nu ska jag på handikappsdisco. Jag får tyvärr inte dansa.
Synd.
Jag som älskar att dansa!
Men det är FÖR pinsamt med en dansande farsa på disco.
Jag får dansa hemma sen.
I ensamhet.
 I ett mörkt rum. Där ingen ser och ingen hör.
Det påminner mig om en gammal låt med Dag Vag som hette "Dansar med mig själv".
Den var bra.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Y

Vilka idéer! Sysslar du verkligen med rätt sak nu för tiden? Skulle kanske platsa som.. tja, festfixare. Rockband, kristallglas, små björnar.. Du hör ju, det kan bara bli bra!
Vill hur som helst ännu en gång tacka för en riktigt trevlig vernissage! Jag rättade mig lite på bloggen, hissade dina idéer!
Vi väntar och väntar till december då vi får hämta ut tavlan som så fint kommer platsa hemma på väggen. Toppen! :D

Och just det, sånt där man inte får säga men vill.... Ssch, men dina bilder var bättre än Sonjas. ;) Ssschh!

2007-10-19 @ 15:39:53
URL: http://yjustlife.blogg.se
Postat av: Malin i Orsa

Fattar precis din son...vem fan vill ha en dansande pappa på sitt disco..haha!

2007-10-21 @ 22:31:19
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0