Det är inte den enes fel när två träter, utan den andres..

Som nån kanske har fattat så gillar jag såna där ord-vrängerier.
När man tar ett visst uttryck och gör om det till nåt annat.
Sånt är kul.

I dag är det världens roligaste dag.
INTE!

Jag håller på med kvitton.
 Blä.
Så mycket papper och så mycket tänkande på saker som jag inte är särskilt intresserad av ens.
Bara att minnas allt man gjort under en hel månad.
Det är ju knappt att jag minns vad jag gjorde i går.
Eller vad jag hette i går.
Eller vad jag hade på mig.
Eller vad jag tog av mig.
Eller om jag ens tog av mig?

Usch. Som ni kanske märker så försöker jag undvika att göra det jag skulle göra i dag.
Vad nu det var för nåt.
Jag minns inte.

En bild på mig när jag höll på att döda en känd person.
OM jag hade lyckats hade det varit slut på filmer om honom..
James Bond.
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0