Skapande verksamhet

I dag sitter jag och Anders mitt emot varandra och skriver Håkan Bråkans Tokbok.
Vi skriver på varsitt avsnitt och försöker överträffa varandra med roligheter.
Jag vinner alltid..NOT!!!

Hur som helst så känns det braigt efter den lååånga dagen i går att nu kunna sitta och göra det som vi egentligen ska göra.

Vi har upptäckt attd et finns 3 stycken grupper på Facebook som är knutna till våra figurer.
Skitkul!!!!
Bert den siste osulden
Sunes Jul
Sunes Sommar

Vi ansökte genast om medlemskap. Hoppas vi får vara med...

För egen del så var det fösta gången som jag tyckte att Facebook var riktigt kul.
Men det är väl för att mitt ego gick i taket, kanske?
Skit samma.
Kul var det i alla fall.
Det haglar citat från folk som är uppväxta med våra alster.
Det är en ganska märklig känsla.
Stolthet och förundran över det verk vi har skapat.
Än så länge!
Vi har ju just börjar jobba.
Ju!

Åter till Håkan Bråkan firar påsk hos momor Lily.

Kommentarer
Postat av: carro

ojoj vilken lycka att hitta dig här :D
tänk att jag är 19 år och fortfarande älskar era böcker. min pojkvän blir galen för när jag får välja film blir det alltid sune, bert eller harry potter (och nej, jag är inte retarded, jag lovar, jag har bara en stoor förkärlek för barnböcker). heheh jag har tillomed kvar era autografer som jag fick i strömstad en gång för typ 10 år sen :) puss o kram från sune stod det :D har du msn? skulle vara kul om du addade isf :)
kram carro :)

2007-09-12 @ 20:28:18
URL: http://carrof.blogg.se
Postat av: Sören

Ha ha ha! Skitkul.
Din pojkvän vill jag med andra ord inte möte i en mörk gränd nån kväll.
"Det är DU som har gjort att jag aldrig kan få se på en häftig actionfilm. du ska döööö!"

2007-09-13 @ 06:46:14
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Sanna

Alltså Sune är bäst! Man tröttnar aldrig på Sune! Sunes jul och sunes sommar, helt perfekta!

2007-09-13 @ 18:27:21
URL: http://similou.webblogg.se
Postat av: emelie

sunes jul är ju helt sjukt bra. jag bara älskar den! jag skulle kunna sitta och rabbla citat en hel dag och skratta tills jag gråter! helt underbart!

2007-10-13 @ 23:23:09
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0