TV-serier

I dag börjar det en massa nya TV-serier på alla möjliga olika kanaler. Det är ganska sjukt egentligen.
Det finns ju ingen chans att hinna se allt. Om man nu ens skulle vilja det...
Tur att det finns boxar som samlar alla avsnitt.
Den här säsongen ska jag försöka se på Rome och Heroes.
Men jag gissar att jag ändå av ren slöhet även kommer att se ett och annat avsnitt av Idol, Top Model och Ensam mamma söker.
I går var det första avsnittet av förstnämnda.
Det bara dök upp på TV:n.
Jag suckade.
Sonen suckade djupt och sa:
- Åh nej. Det är "Bonde söker ko."
Det tyckte jag var mycket roligt.
Han hade ingen aning om att han skämtade ens.
Han har Downs Syndrom.
Ibland undrar jag hur hans hjärna fungerar.
Kan det vara så att han tar in lite intryck här och där och så skakar han om det i en stor "shaker" och sen kommer det ut i lite blandad form?
Jag älskar hans sätt att analysera tillvaron.
Bara på grund av det uttalandet så kan det bli riktigt kul att följa serien.
Kommer Bonden att få nån ko till slut?

:o)


Kommentarer
Postat av: ida

Jadu smackande människor på bion är inte att leka med!Jag såg din kompanjon dansa loss på Garbo för ett tag sedan!haha

2007-09-03 @ 16:33:58
URL: http://idalii.blogg.se
Postat av: F

"Bonde söker ko" låter väldigt intressant. Undrar bara hur de gör när de dejtar?

2007-09-03 @ 17:34:49
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Malin i Orsa

Det kan vara så det funkar i hans hjärna eller oxå kommer kanske bara det ut som gör att man ska fundera på saken lite extra...

2007-09-03 @ 21:55:43
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0