Böcker i utlandet.

Här finns det en lista på böcker från USA och Tyskland.

Det som jag själv tycker är så kul är alla recensioner från den amerikanska marknaden.
Det är lite sjukt att böckerna funkar där borta lika väl som här i Sverige.

På lördag är det invigning av Gröna Lund.
Ska troligen åka dit och åka lite gratiskarusell.
Hoppas att det är bättre väder än förra året. Då frös jag hela tiden.

Sen bär det iväg på några dagars kurs igen.
Sen blir det skrivande igen.
Och efter det ska jag åka på Särskolekonferens i Varberg.
Ska bli spännande!

I dag fick jag ett boktips som jag måste kolla upp:
"I Trygghetsnarkomanens land"
Låter som inspirerande läsning!

 

Kommentarer
Postat av: Ströbaek

Då kanske vi ses på lördag... :D

2008-04-24 @ 15:43:55
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com
Postat av: Benny Olsson

"I trygghetsnarkomanens land" är verkligen en obehagligt bra bok som i mångt och mycket handlar om just "projiceringar" som du skrev om senast. Väldigt läsvärd!

2008-04-25 @ 09:50:27
URL: http://bennyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0