Kommentarer är kul!

Mycket kul med kommentarer på mina senaste inlägg.
Det blir ju lite roligare att att skriva om man får lite respons på vad man skriver här på bloggen.

Gröna Lund stod kvar och såg ut ungefär som det alltid har gjort. Men visst saknas det ett Pariserhjul?
Jag vet inte om jag är för gammalmodig, men ett tivoli utan Pariserhjul känns lite..fel?
Åkte i alla fall Kvasten - och stod först i kö i 45 minuter för en minuts åkande.
Kändes som att det var lite väl kort tur.
I Lustiga Huset såg jag till att ha det lustigt och i Spökhuset blev jag rädd precis som man ska bli.
Sen var det lite mat och prat med kompisar som man träffar allt för sällan.
Ströbäck såg jag dock inte till?
Men väl Björn, Peter, Lena, Hannes, Uffe, Arne, Charlotte, Katrin, Jan-Olof, Figge och Anders med halva familjen förstås.

Solen var varm och vacker ända tills klockan halv fyra då det började regna och jag ansåg att det innebar omedelbar hemfärd till Örebro igen.

I dag åkte jag till Hälsingland ännu en gång för att skriva färdigt det sista i årets Sunebok och lite annat.

Klockan är snart 17 och jag ser fram mot en härlig kväll med skrivande och att långsamt flöda inåt till det gränslösa landet som kallas kreativitet.

Utsikten just nu:

image203
image204

Ja? Jag kan väl inte hjälpa att jag ser ut så här efter att ha suttit i bilen hela dagen.
Det är inte mitt fel. Skylld på mina föräldrar.
Min farsa lyssnar nog inte för han är död.
man kan säga att han har gått under jorden.
Det var för 11 år sen.
Morsan har fått vänja sig genom åren.

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Murki

Drömde om dig hela natten. Jisses, Sören... Hihihi

2008-04-27 @ 17:17:52
URL: http://murchie.blogg.se
Postat av: Niklas

Pariserhjul känns faktiskt väldigt klassiskt och som ett måste, men å andra sidan - när man inte längre fick slå till sina barn när dom misskötte sig kändes det säkert ungefär lika för en del. "Lite stryk hör till när man växer upp".

Förändringar är ofta av godo tror jag.

Personligen blir jag mer rädd av lustiga huset än av spökhuset. Mattan på slutet är ju så läskig! Så mycket behöver det inte kittlas i magen.

2008-04-27 @ 17:55:46
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Murki

Jag kan maila drömmen, kanske inte alla vill läsa den... ^^ hehehehe *änglabarn*

2008-04-27 @ 18:13:03
URL: http://murchie.blogg.se
Postat av: Alexander

Sockervadden då!? Äckligt men ett måste...

Kärlekstunneln är annars min favorit.+ farfarsbilarna, ruskigt nervös när Agnes kör!

Hoppas allt är bra.Vi ses och hörs

Alec

2008-04-27 @ 23:35:44
Postat av: Anonym

Appropå ingenting direkt, men den helt enormt underbara låten "Levande kärlek", är inte det något som borde ligga ute på nätet? *tittar med bedjande hundögon*
Älskar den fina sången!

2008-04-28 @ 11:29:34
Postat av: ströbaek

Jag var där... min vi kanske råkade ut för en klassisk "rundvandring". Någon av oss kanske skulle vara tvungen att st helt stilla för att vi skulle kunna stöta på varandra.

För övrigt så tycker jag att det är bra att de har tagit bort "helvetesmaskinen", alltså Pariserhjulet... den är vidrig. Ser framför mig hur korgen jag sitter i ska snurras ur sitt fäste och falla till en säker död...puh.

2008-05-08 @ 10:17:27
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0