Det stora racet!

Nu är det dags för årets händelse i Örebro.
DET STORA RACET!
17 vinsthungriga herrar ska tävla om prestige och ära i ett rejält Go Kart Race.
Därefter blir det trevligheter i Örebros nattliv.

Jag kanske publicerar bilder från tävlingen senare...men bara kanske...

I dag har jag och Anders tittat på ett eventuellt kontor.
Om det blir av så tror jag att det komemr bli mycket, mycket bra.
Vi får se vad som händer.

Och i går hade vi ett mycket spännande möte om ett än så länge hemligt projekt som kan bli hur roligt som helst.
Jag lovar att återkomma om det här på bloggen när vi ska gå ut offentligt om det.

Och så städar jag mitt hemmakontor...
Det är inte klokt hur mycket skräp jag har samlat på mig.
Men nu är jag sugen på att rensa.
Här ska slängas vilt!

Dessutom läser jag ett utkast till en intervju i tidningen Amelia som kommer under hösten i samband med boken "Prins Annorlunda".

Nu är det dags för lunch.

kurr..

Kommentarer
Postat av: liza

spännande med racet! hoppas du vinner stort!

här i gbg börjar jag nästan redan ladda för bokmässan.. är du laddad?

2008-08-23 @ 23:02:06
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Go Kart är ju så himla kul. Det är ju ungefär 100 år sen jag körde sist men då var det mot killarna på dåvarande jobbet, 8st och jag vann. Det glöms inte bort i första taget.

Spännande med hemligt projekt!

/P

2008-08-24 @ 19:00:15
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0