Elaka typer

Den här skylten gör mig förbryllad..



Vad är det här för nåt?
Mobbing?
Vem är denna märkliga person som går bakom det lilla barnet?
Är det en flicka?
En kille?
En ligist?
Eller är det nån som är blind som behöver hjälp över gatan av detta lilla barn?
Eller är det nån som knuffar barnet före sig över vägen och tänker att "om det kommer en bil så träffar det först barnet"
Jag tycker i alla fall inte att barnen är särskilt lyckligt. Det stretar liksom emot lite väl mycket.
Eller annars så är det bara min hjärna som är galen.
Igen
Som vanligt.

Och nu ska jag planera en stor grabbfest i Örebro den 23 augusti!

Kuligt!

Kommentarer
Postat av: Ännelaij

jag tycker det ser ut som om de står på en jäääättelång skida och ska ut i skidpåret där det lilla barnet får stå först..

Och styra..precis såsom barn brukar göra.



styra över föräldrarna.



Eller så ska de ut och surfa..



alternativt så ska barnen veta att mamsen eller pappsen alltid komemr att se efter dem..vad som än händer..

..snyft..

Det sista alternativet tycker jag var mest sympatiskt..



Take care

2008-08-12 @ 17:52:47
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Ännelaij

Finsn ett alternativt till..det är inget bra..

MEN det kan vara:

Se upp för kidnappare som bär på portfölj och har en kniv i ryggen på ett barn



GULP!



2008-08-12 @ 17:54:40
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0