Lagom är...lagom.

Det stora Racet blev ingen stor succe för undertecknad.
Vi var 17 stycken och jag kom nia. Mer i mitten kan man inte komma.
Det var två final-heat och jag kom med i A-finalen. Fick starta sist och hamnade sist.
Jag vet i och för sig inte om det hade varit så mycket bättre att ha hamnat i B-final.
Jag pratar om Go Kart.
ROLIGT var det i alla fall.
Oj, vad snabbt det gick.
Både racet, träffen och kvällen.

Jag har inte hunnit tömma kameran ännu, men när jag gör det kommer även vissa bilder här på Bloggen.

I dag har jag varit duktig. Jag har klippt gräs och städat kontor och beställt säng till sonen.
Och så är det byggkaos här hemma. Jag är inte särskilt bra på att bygga....
Men ibland är det ju kul att hjälpa till...



Det där skulle kunna vara jag...


På onsdag ska jag och Anders till Stockholm och spela in en liten film som ska vara med i Sune Musikalen. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket balanssinne!

2008-08-26 @ 10:16:04
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com
Postat av: Sanna

Skönt att hinna med så mkt!! gocarting är ju helroligt, men tyvär är jag både dålig förlorare och vinnare så ingen vill tävla med mig längre haha =0) förstår inte gör Du??

Skulle inte vilja vara på den där stegen, trots att jag själv klättrar i berg(men då har man LITE säkerhetstänk ialla fall )

Ta hand om dig och hoppas ni får trevligt i stockholm, min lilla byhåla...

Kram

2008-08-26 @ 20:19:19
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Ännelaij

Sist jag skulle måla om huset..ensam..på den tiden jag var singel så.

Eh..jag har höjdskräck..

hmm..därför så..alltså..detåretförenjädransmassaår sedanpåenplatsinorrland...så blev inte de sista 3 meterna upp till taknocken målat.



Men det var ju länge sedan!



hade jag haft någon som höll i stegen så hade det varit andra bullar.

Jag hade bytt plats och hållt i stegen.



Mvh

/FegAlien

2008-08-26 @ 22:22:55
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Den stegen skulle inte jag vilja stå på. Jag skulle nog inte vilja vara den som stod under heller.

/P

2008-08-27 @ 10:44:56
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0