Regnet det bara öser ner..

..det är lite trist.
Och egentligen "borde" man då bara sitta och glo på OS och äta chips och dricka öl.
varför känner jag inte för det?
Varför är jag mest sugen på att vara ute?
Det sägs att det inte finns någar dåliga väder - bara fula kläder.

Korrläsning av Håkan Bråkans Julafton en stund.
Lite planering inför nästa helgs stora Co-Kart tävling
och så lite prat med namnsdagsbarnet Uno om en av hans texter som ska spelas in typ "NU" - och som inte riktigt är klar...
En helt vanlig torsdag, alltså.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du vi har ju pratat om kläder tidigare och som sagt... vi var ute och åkte båt i regn och blåst, ungarna älskade det,-värsta bergodalbanan sa dom när dom satt på ribben och skrattade hejdlöst av allt hoppande.. Jätte kul ett tag tyckte jag men sen kändes det som att hela överkroppen hade åkt ner i bena(svårt att förklara känslan... :0)

Men vi kom ialla fall till vaxholms fästning och var på museum och hade det kanon mysigt och vi höll oss varma med dom asfula kläderna man hade på sig för att klara färden....

Hoppas att allt är väl annars.

Kram

2008-08-14 @ 23:46:55
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Som hundmänniska får man finna sig i " Inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Du har just döpt om det och jag håller med för jag avskyr regnställ och gummistövlar går överhuvudtaget inte att tag sig fram med.

/P

2008-08-16 @ 13:52:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0