Funderade..

..om jag skulle skaffa mig en ny bärbar dator.
Jag hittade en till ett bra pris...

Bärbar Dator


Men jag vet inte...

Jag inbillar mig att det kan bli jobbigt för ryggen att bära omkring på en sån.


I dag är det torsdag och manuset till Känna Känslor Andra Chansen är klart.

Skönt.

Dessutom är manuset till Sunemusikalen nästan klart.

Bara två sångtexter kvar och lite putsande på vissa delar.

Skönt nummer två.

Och i dag fick jag provtrycket på den nya bilderboken "Giraffen Staffan". Den blir SÅ bra!

Skönt nummer tre.

Giraffen Staffan blir bok nummer 99.

Bok 100 blir troligen årets Bertbok.

Det är kul, för det är nog den galnaste Bertboken någonsin.

Skönt nummer fyra.

Och i morgon är det fredag.

Skönt nummer fem.

Och på lördag ska sonen ha grabbfest med sina polare från särskolan.

Det blir fullt ös.

Skönt nummer sex.




Kommentarer
Postat av: sara

*skrattar hysteriskt* Tack för ett gott skratt så här på morgonkvisten!
Ska förmodligen iväg med iaf ena dottern på "känna känslor"..Spännande!
Ha en bra dag!

2008-02-08 @ 09:24:09
URL: http://sara.paulsso-febo.se
Postat av: Annelie

Hmmm, känna känslor...andra chansen. Känns tryggt. Om man kände fel första gången, liksom.

2008-02-08 @ 15:09:11
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0