Lite spänd

Jag känner mig lite spänd inför Känna Känslor nu denna vecka.
Det kan bero på att manuset inte sitter som det ska ännu.
I morgon börjar föreställningarna..
Men det kan också bero på att jag bland annat ska stå på scen iklädd Snövitklänning.. och långhårig peruk.
Det är inte min vanliga outfit.
 Två föreställningar på tisdag, tre på onsdag, tre på torsdag, två på fredag och en på lördag.
Sen har jag visat stora delar av Örebros ungdomar hur illa jag passar i klänning...

:o)

Äh. Skit samma.
Det får gå som det går!

Kommentarer
Postat av: ida

Önskar dig/ er "Lycka Till"!
:-)
Kramiz Ida

2008-02-11 @ 11:18:14
Postat av: Fröken N

Heey! Måste bara säga att Sune (och framför allt Rudolf) är en genialisk idé :) Jag kollade på dem när jag var liten och ser fortfarande på både Sunes Jul och sommar med jämna mellan rum. Lika roligt varje gång. Rudolf, han är klockren.

/Fröken N

2008-02-11 @ 17:49:47
URL: http://ninaeklund.blogg.se
Postat av: Malin

Skrattar här borta på andra sidan Atlanten. Synd att man inte får se detta. Jag slår vad om att de kommer att avguda er oavsett om du ser bra eller mindre bra ut i Snövitsklänningen och den läckra peruken. Det vore ju nåt att ha det som sin vanliga outfit minsann =)Man kanske ska skaffa sig en ny stil... Lycka till!

2008-02-11 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0