Skojsigt värre..

Nu är jag tillbaks i Örebro igen efter tre hysteriskt roliga och bra dagar i Stockholm och Malmö.
Sömn?
Nä! Inte mycket!
Kan konstatera att jag är ganska trött i dag.
Så småningom ska jag lägga in lite bilder från resan.

När jag läste tidningen i dag blev jag alldeles matt av skratt och fniss.

Ta till exempel det här..
Det är ju både för jävligt och för färligt humoristiskt.
I alla fall den lilla bildtexten...
"Cyklarna på bilden är tagna i ett annat sammanhang.."
Det låter som om Bullens brevfilmer.
"Som vanligt är det inte skådespelarna i filmen som har skrivit brevet"
Eller "personerna på bilden har ingenting med artikeln att göra"
Men nu pratar vi om cyklar!

På ett annat ställe var det bild på en spådam som hade förutspått att Viktoria och Daniel ska byta guldringar under året.
Jaha...?
Nä, det var så dumt så att jag kunde inte göra annat än skratta.
Och bilden på den allvarliga damen med sin kristallkula var bara för mycket.



Kommentarer
Postat av: Ana

Ser fram mot bilderna från resan.Det finns mycket konstigt i samhället,men upphetsad av en damcykel!!!!Ana

2008-03-01 @ 17:00:25
Postat av: Agneta

Sören; läs bildtexten en gång till - det blir ju ännu roligare nu: "cyklarna på bilden är tagen..." - dom har alltså också blivit tagna, men i ett annat sammanhang!

2008-03-01 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0