Åh det är Fredag!

Det känns av nån anledning riktigt, riktigt skönt att det är fredag.
Jag brukar inte reagera så mycket på vilka dagar det är.
Men kanske beror det på att Lets Dance börjar nu?
Det känns som en av årets viktigaste händelser.
Jag vet inte om det har dragit med sig ett ökat intresse för dans, men det borde det ha gjort..
Precis som intresset ökade för att springa omkring med dvärgar när "Fångarna på fortet" visades.
För att inte tala om den ökade försäljningen av kokosnötter när man följde "Expedition Robinsson".
Dessutom har jag hört att bröstförstoringar ökade lavinartat när Big Brother sändes.
Sen kan jag ju inte låta bli att fundera på vad som hände när Ernst bygge om stugor.
Ökade köpet av fallfärdiga stugor eller ökade försäljningen av byggmaterial?
Eller kanske Brun utan sol?

I dag började rättegången mot Tito Beltran. Han har lovat att bränna sitt svenska pass efter rättegången.
Det är moget.


Jag har ont i skallen i dag. Och jag kan inte ens skylla på bakfylla.
Trist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0