En del kan det...andra inte...

Jag återkommer lite mer i ärendet fotograferande.
En del kan det inte, helst enkelt.
Jag till exempel.
jag är riktigt dålig på det.
Men försöker jag gömma det?
Nä! Jag står för hur vansinnigt dålig jag är på att fotografera.
Förr i tiden (innan digitalkameran) som kunde man inte bara trycka på "delete-knappen" och så var den dåliga bilden borta.
Det är synd att det inte är så i dag. Många roliga bilder är ju de som är hemskt dåliga.
Eller hur.
Som den här som jag tog på extremt rolig resa på en Ålandsbåt...



Bra?

Och så finns det de som kan ta bilder och få det mest miserabla motivet att se riktigt okej ut.
Jag gillar såna fotografer!




Nu är det dags för film.

God kväll!


ps: jag lovar att inte skrämma er med flera bilder från mitt arkiv....

Kommentarer
Postat av: Sanna

1:a bilden ser man nästan hur kul ni hade i alla fall ! Inte illa !

2:a bilden Mkt snyggt foto och motivet lika snyggt!

Ha en mysig kväll! för det ska vi ha!

Kram

2008-07-11 @ 18:57:54
URL: http://sannasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0