Fula skivomslag

Måste ju bara skriva om den här roliga sidan
En massa extremt fula skivomslag - och mycket roliga texter.
Den här till exempel:




Hur tänkte de? Ärligt?
"Uniform är bra. Om alla ser likadana ut så blir vi gemensamt ansvariga för allas handlingar."
The Gayes?
 Jag tycker att det är extremt lustigt.
Jag förundras över musikindustrin och hur den ens kunde överleva alla dessa år av förnedrande bilder och skivomslag. Som sagt - titta på den där bloggen så får ni ett gott skratt.
(tack Epi för tipset!)

Iofs så såg ju jag ut så här:


så jag ska väl inte säga nåt, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Epi

Ha ha!! Verkligen förnedrande bilder :-) Det var nästan mer än vad jag klarade av att kolla igen!!

Du hade ju bästa håret!! Coolt!!!

2008-07-05 @ 12:01:26
Postat av: Ännelaij

Vilken kuol sida!

:D

Den där skivomslagssidan alltså.

Jo din är också kul och bra etc. Men det har jag redan skrivit flera ggr att jag tycker.



Tack för kul inlägg och blogg..återigen..



Mvh

/Alien

2008-07-06 @ 14:34:39
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0