Kissa är enkelt..

...men en sån här stråle klarar inte vem som helst!



Inte om man har problem med prostatan i alla fall.

När jag gjorde lumpen fick jag ont i prostatan.
Jag blev undersökt av en elak doktor i en barack i kallaste vintern.
Det är inte kul att få prostatan undersökt.
Man får liksom ha doktorns finger på ett ställe där man vanligtvis inte har några fingrar alls.
Långt upp i bakdelen, kan man väl säga..
Det gjorde ont!
Då sa doktorn:
- Slappna av..
Hur gör man det?
- Det är lite svårt att slappna av, sa jag. Jag har ett finger i arslet.
Sen blev jag omedelbart degraderad till malaj och fick städa korridorer i två månader innan jag till slut fick avsluta min karriär som soldat.

Doktorn gav två råd till mig för att hålla mig frisk i prostatan.
 Varma sittbad och regelbundna samlag.
- Bra, sa jag. Får man det på recept?
Sen skaffade jag ett stadigt........badkar.

Kommentarer
Postat av: Epi

Jag delade lägenhet med en kille som kunde kissa åt två håll :-) Han hade en piercingring precis "där" :-)

Genom urinröret......aj......

2008-07-18 @ 01:21:19
Postat av: Pernilla

Hej!

Vilken underbart rolig och underhållande blogg, tack!

Hittade dej genom Sanna och hit kommer jag helt säkert fler gånger.

Ang läkarbesöket, det är väl inte mer rätt att Ni killar åtminstone, en gång i livet får se vad vi tjejer utstår när vi går till gynekologen. Antar att du fick en manlig läkare? Ibland får vi tjejer också en manlig som ska undersöka oss.

/P

2008-07-18 @ 12:34:43
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

Till Pernilla.



Det sorgliga..eller nå´t..

Är att jag (och fler med mig) föredrar manliga gynekologer..faktiskt..

Jag gör detta efter att jag blivit undersökt 4ggr av en kvinnlig gynekolog..

Jag kände mig mer eller mindre...ja.."ettordjagintevillskrivanu"..



Manliga gyenkologer har däremot varit försiktiga och så..

Så jag föredrar manliga gynekologer...



Mvh

/A

2008-07-20 @ 16:07:17
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: anna

Hahaha.... Du beskrev din prostataundersökning så roligt att jag nästan kissade dubbel stråle. Av skratt då.



Jag vill också fråga de båda damerna oven vilken gynekolog de går till. För jag har då aldrig fått ett finger i rumpan hos en enda. Tydligen går jag helt fel...

2008-07-20 @ 20:08:02
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0