Ping Pong

En gång i tiden sa alla Ping Pong. Men egentligen pratade man om pingis. Det var samma sak.
Jag fattar fortfarande inte vad det var för skillnad.
Nåt snille påstod att Ping Pong innebar att bollen studsade två gånger hela tiden. En gång på egna halvan och en gång på andra halvan av planen.
Det går lika bra att spela Ping Pong eller Pingis på ett matbord.







I kväll blir det improviserad fest. Sånt brukar alltid bli kul.
Vi får väl se.
Om jag inte blir akut blind. Då ser jag ingenting.
Men kan ju ha kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Murki

Jag och syskonen brukade och spela pingis på matbordet. Vi hade videofilmer som nät och böcker som racket. Kanonkul!

2008-07-20 @ 19:40:38
URL: http://murchie.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

Det är ju toppen!

Alltså spela pingis alias ping pong på matbord.

Trevligt man använder matbord till annat än mat...



Improviserade fester är faktiskt roligaste av alla..då är ingen förberedd..eller mnja..bara lite..



Ha en trevlig kväll!



/A

2008-07-20 @ 20:40:52
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Epi

Kan du inte ta lite bilder från festen :-)

2008-07-20 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0