Åter i landet

Jaha.
Nu är jag tillbaks i Sverige och Örebro igen.
I alla fall för några timmar.
I morgon bitti åker jag till Göteborg och ska hålla ett föredrag på morgonen på Västsvenska Kommunikationskarnevalen.
Sen hem igen efter lunch.
På onsdag blir det resa till Stockholm för möten.
Sen på torsdag är det skolavslutning för ett av tre barn.
På fredag är det nationaldagen. Då ska jag hylla Konungen och sjunga nationalsången HELA dagen.
Sen är jag hes som 17.
På lördag blir det fest med folk som jag inte känner.
Sen är jag lagom trött på söndagen.

Livet är underbart!

Jag missade helt artikeln i SvD - men det är också okej.
Jag får väl läsa den i efterhand - och se om det är nåt jag ska ångra att jag sa eller inte sa.

Nu måste jag jobba en stund med föredraget till i morgon.




Kommentarer
Postat av: martina

Jamen, javisst. Kommuniktations karnevalen med tema autism. Just vad jag önskar att jag kunnat fara till, vad jag hoppats skulle dyka upp. Så kan jag inte komma ifrån. Fast det kan jag aldrig skratt. Men säkert kommer "föräldrakraft" och "ögonblick" att rapportera därifrån, hoppas jag. Nu ska jag fortsätta lära mig "viska till hundar" ;)

2008-06-02 @ 21:29:29
Postat av: Marcus

Hur blir det nu Sören, dyker ni upp på årets bokmässa?

2008-06-03 @ 18:47:02
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: Sören

Martina: Ja, det var spännande att få vara med där på ett hörn. Jag hann tyvärr inte vara med mer än på ett föredrag efter mitt. Det var mycket intressant. Troligen mer intressant än mitt föredrag i alla fall.

:o)



Marcus: Självklart! Har vi varit där i alla år sen de började med bokmässan 1985 så ska vi vara med även i år.

Och det är väl klart att vi ska signera dina böcker. Det är ju därför vi är där!

2008-06-04 @ 20:41:32
URL: http://sorenolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0