Fotboll?

Vad är väl en match mot Spanien?
Den kan ju vara alldles tråkig, och fånig och alldeles...alldeles...för jävlig.

Trist att de förlorade så där i slutet.
Men i ärlighetens namn så var ju Spanien bättre genom hela matchen.
Jag tror fortfarande att Sverige kan klara sig vidare till kvartsfinal.
De borde kunna slå Ryssarna.

Och i dag har jag gjort teckningar till den nya Suneboken.
Och så har jag korrekturläst årets kapitelbok med Håkan Bråkan. "Håkan Bråkans Tokbok!".
Den blir kul.

I morgon börjar en ny vecka. Jag har inte riktigt fattat att det har varit helg ännu..
Ibland blir det så. Jobbet flyter ihop med ledigheten och blir till nåt hopkok.



Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Matchen var bra igår, dock är det nog rättvist att de fick ett mål på slutet då Spanien skulle ha straff i första halvleken.De kunde iochförsig missat mål eller Isack räddat men som du skerv spanin var bättre. Spelar Zlatan kan de vinna mot ryssland, utan Zlatan ingen vinst. Det såg man igår hur viktig han är.

Fredrikson

2008-06-15 @ 14:51:34
Postat av: noordis

längesen man va inne här :D

2008-06-15 @ 15:44:58
URL: http://noordis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0