Genomgång av Sune musikalen - Årets Familj!

I går var jag och Anders i Stockholm och hade genomgång med alla inblandade i höstens stora händelse på Göta Lejon. Musikalen "Sune - Årets Familj".


Det är en VÄLDIGT annorlunda musikal som blir helt galen - och rolig - och med en ensamble som är helt perfekt!
Två perfekta Sune, Två perfekta Håkan Bråkan, två perfekta storasyster Anna, en underbar mamma Karin och en hysteriskt rolig pappa Rudolf.
Dessutom en konkurrerande familj med en enormt bra mamma och pappa och två perfekta barn i rollen som den tjej som Sune blir kär i.
Sen så finns ju även en programledare - som görs av bland annat Rickard Olsson. Han kommer att bgli superbra också i den rollen.
Och så musik som är superbra.
Och en galen regissör i Fredde Granberg.
det känns oerhört proffsigt och kul på alla sätt och vis.

Fredde Granberg, producenten Johan Zeffer och jag.





Johan Zeffer, Anders, Anna Book och jag.




I dag blir det lite möten och planering och arbete med manus.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har hört att om man är skrockfull inom teatervärlden får man inte säga lycka till, så jag säger inte det, för då kanske allt går åt skogen och det vill man ju inte att det ska!



:o)

2008-06-13 @ 09:52:06
Postat av: Alexandra

Jag fyllde 23 igår och min toppen mamma gav mig biljetter till Sune musikalen, så i oktober drar jag upp och kollar på musikalen med hela familjen. Ser fram emot det mycket...

2008-06-24 @ 13:07:50
URL: http://medandammetfaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0