Slut på det "roliga"?

Respass ut ur EM.
Ja, som vanligt så är det intressant att media skriver om det hela som om att det "bara" var att gå in och vinna.
Nån spekulerade i om man skulle ställa över Zlatan och spara honom "till senare i turneringen.."
Tänkte de på VM 2014?

Ärligt talat? Visst var väl ryssarna bättre i kväll?
Jag tyckte det i alla fall.
Svenskarna hade oflyt i början och sen gick det inte att hämta hem det på nåt vis.
Ryssarna ägde ju bollen hela första halvlek.
Och sen sägs det att "Sverige tog över i andra"...
Hallå?
Det var ju ryssarna som försökte dra ner tempot - och då får ju svenskarna mer möjlighet att trycka upp.
Det var i mina ögon inte svenskarna som tog över - det var ryssarna som bjöd in svenskarna.

Hur som helst.
Jag gissade tidigare att ryssarna skulle klara sig vidare - och jag har en känsla av att de kan överraska Holland också.
Det vore faktiskt lite kul.
Nu håller jag tummarna för Ryssland i fortsättningen.

Men jag kan inte släppa tanken på vad Bengt-Åke Gustafssom gjorde i gruppspelet när de vann VM guld senast..
De spelade smart.
Det tror jag att Lagerbäck kunde ha gjort.
men hur jag än tycker...SKIT SAMMA!
Sverige är ute och nu är det kvartsfinaler.
Vem ska ni heja på?
Portugal
Kroatien
Ryssland
Spanien
till semi.

Så!

Då var det klart, då?
;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0