Obegripligt!

Fattar fortfarande inte ett smack.
men kul hade vi vid inspelningen i alla fall...





Faktum är att PRECIS så här pratade en kille som jag gjorde lumpen med.
Jag fattade inte ett ord.
Tyvärr så bestämde han sig för att bli min bästa kompis.
Han kom jämt fram och pratade med mig - och jag försökte svara så undvikande som möjligt för att inte avslöja att jag inte förstod vad han sa.
Jag gjorde lumpen i tio månader...

Hjälp!

Men å andra sidan så såg jag ju ut så här då..


image131

Så jag antar att jag får skylla mig själv..

Och så i går..Melodifestivalen fick en stor SKANDAL - där Carola och Andreas inte gick vidare till final.
Ärligt talat så skrattar jag högt när jag läser tidningen i dag.
Det är ju helt hysteriskt!
Där är som om nån har blivit mördad.
Chock och Panik i varannan mening.
"Nu är det SLUT"
Jaha?
Jag menar...var det en meloditävling?
Tävling?
På skoj?
Bäste man/kvinna vinner?
Spola dåliga förlorare?

Att det görs så stora rubriker av detta är ju ganska komiskt.
Tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Ännelaij

Alltså detta är så bra!
Jag skrattar så jag grät.
Likaså de andra videos ni spelat in.
"Årets djupaste person" är min absoluta favvo.

Humor preciiiiiiiis på min nivå.
Och Mannenimittliv som när han går till doktorn nästa gång kommer ha med sig ett intyg om att han "inte behöver få en sprutta".

Suneböckerna och filmerna är underbara.

take care

/Alien

2008-03-10 @ 12:57:10
URL: http://bradag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0