Om man har otur..

...så kan man bli förvandlad till Ulf.

bli ulf

Jag skulle nog bli väldigt förvånad.
Iofs så kan jag kanske känna mig som Ulf ibland.
Men det är mer som en attack av ångest och det brukar gå öer efter ett tag.

I dag är det en lite stressig dag.
Försöker få lite smarta saker gjorda innan det är daga att resa iväg i morgon.

Jag skrev en liten krönika till tidningen Nerikes Allehanda som ska finnas med nån gång under påsken.
Jag vet inte ens om det blev bra.
Vi får väl se.
De kanske kastar den i papperskorgen - och då kan jag publicera den här på bloggen istället.
Det skulle handla om hur det är att vara pappa.
Jag hittade ett bra citat. Det var en tjej som var 3 år som sa:
"En pappa är som en mamma - fast med snopp"

Jag hoppas att det finns fler olikheter.

Glöm inte bort dagens visdomsord:
Man är aldrig för gammal för att sluta lära sig saker!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaha, jag trodde visdomsordet löd att man aldrig blir för gammal för att bli patetisk :-)

2008-03-17 @ 13:13:33
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Ströbaek

Jag önskar ibland att jag hade en 3-årings visdom...

2008-03-17 @ 20:33:41
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com
Postat av: Mell

Jag tyckte citatet var på pricken. Vilka mer skillnader är det du hoppas finns?

2008-06-15 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0