Om man ska hota nån..

...så är det säkraste att man hotar nån som inte kan ge igen.
Nån som typ redan är död...eller så..

hota döda

Om man hotar en död arbetsförmedlare så riskerar man i alla fall inte att bli emotsagd.

Men jag förstår inte riktigt varför denna man inte fick sin frisörsutbildning betald bara för att han hotade några döda arbetsförmedlare.

Då kan man spekulera lite..

KAN det vara så att mannen ville göra ett klipp? (obs - ordvits)
Eller ville han hämnas på några före detta arbetsförmedlare som hade gett honom nåt arbeta där han inte trivdes?
Han som alltid ville bli frisör..
..och så blev han bilmekaniker.
Kanske ville han därför hota de döda arbetsförmedlarna?

En annan sak är vad han hotade dem med?
Att de ska brinna i helvetet?
Eller att de aldrig ska få klippa sig till rabatterat pris i hans frisersalong?
Vad bestod hotet i?
Skulle han slå dem?
Och i så fall - vem bryr sig?

Och eftersom mina spekulationer bara leder till ingenting vettigt så kan man ju undra varför jag ens tar upp ämnet.

Årets man är utsedd.
Om man räknar bakifrån, alltså...

En hårt arbetande..kvinna..
Och en jävla slöfock till man.
Grattis...
image140


Ja, han är ju så upptagen med att röka...

Kommentarer
Postat av: Ännelaij

eh...inte för att jag vet..

Men jag tror han hotade dem med en locktång för att krulla (obs! stavningen) till deras armhålshår och håren..håret...tja..håren..tufsarna... duvetvar...

Vem som bryr sig?
Ingen förutom de som är noga med sin frisyr..där..tja..duvetvälvar -->

Och han på bilden ser ut som en medelSvensson
Vad är nytt?

Förutom att höet ser fräscht ut..

tänkteentepådet

2008-03-13 @ 23:31:24
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha. Ja det sitter ju i läsarens ögon att tolka det som skrivs.

2008-03-14 @ 02:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0