Intervju SvD

I dag var jag i Stockholm och blev intervjuad till SvD.
Jag pratade inte alls om mitt yrke.
Intervjun handlade istället om personlig utveckling.
Det är nåt som jag tycker är oerhört intressant och det blir en intervju som kommer med i bilagan "Min Helg" den sista helgen i maj.
Kul!


Och i morgon ska jag och Anders till Västerås på författarbesök i Hamreskolan.
Det är som alltid lika kul att komma ut på skolor och träffa vår publik.


God kväll alla glada (och även de som inte är glada)

Kommentarer
Postat av: Rune Sundqvist

Hej Sören!

Läste artikeln om dig i sv Dagbladet. Bra!!

HAR VARIT I FÖNEBO I 23 VECKOR det förändrade mitt liv. Det är det bästa jag gjort förutom mina tre barn ! Jag vill gärna träffa dig. Solveig, Erik och Lars kan berätta om vem jag är.



Jag hoppas att få höra från dig!!

Hälsningar Rune Sundqvist

2008-05-31 @ 01:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0