Ny vecka

I dag börjar en ny vecka.
Ska bli kul att se vad den här veckan för med sig.
Det jag VET är att det kommer vara en ganska intensiv vecka på olika sätt.
I dag ska jag till Stockholm och ha möte om boken "Prins Annorlunda".
I morgon ska jag bland annat klippa mig och träffa banken.
På onsdag ska jag jobba lite med Anders.
Och på torsdag åker jag till London.
Jag är där mellan torsdag och måndag.
Ska bli intressant att se om jag kommer misslyckas lika totalt med allt denna gång också.
Förra gången blev en av de dyraste och pinsammaste resorna jag någonsin har gjort. Hoppas att jag slipper göra om den resan igen.

Förresten..årets skitstövel är utsedd:




Kommentarer
Postat av: Vildvittran

Jag önskar dig en underbar vecka!

2008-05-26 @ 11:01:06
Postat av: Alexander

Vadå!? Har hon tappat någon flaska??

2008-05-26 @ 23:52:01
Postat av: Sören

Nä, men hon har ju inget kylskåp med sig. Det fattar väl alla att ölen kommer bli varm. det är jätteelakt.

Dessutom undrar jag om han verkligen ska behöva hålla paraplyet alldeles ensam så där.

2008-05-27 @ 09:07:30
URL: http://sorenolsson.blogg.se/
Postat av: Liza

du måste kolla in det här! när jag var nere på stan och kollade på göteborgsvarvet förra hegen kommer det helt plötsligt en kille i vita shorts och vit t-t-shirt som har bajsat på sig. det såg ut som han hade ramlat i lera! helt sjukt.. hela göteborg pratade sedan om denna bajs-man som hade sprungit varvet. sen fick sig GP tillslut en intervju med honom.. http://gptv.gp.se/player/play/41945

2008-05-27 @ 09:43:47
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: martina

shit(öh,) all publicitet är väl bra publicitet, och hur många 21:a placerade får rubriker???

Smart drag ;)

2008-05-27 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0