Söndag i maj

I natt förlorade Tre Krnor mot Ryssland.
 I ishockey..
Jag gillar hockey - men den här gången infinner sig inte alls känslan när det är högsommarvärme ute så känns det underligt att tänka på is och skridskor och håra tackningar.
Tankarna går mer åt glass, sandaler och mjuka kramar.
Men det kanske bara är jag?
Sex...är det roligaste du kan ha - utan att skratta.
Tänk på det.

I dag är jag privat taxi. Skjuts till träning på dansuppvisning.
Och så ska jag laga några trasiga saker här hemma.
Det är inte så kul. Varför har ingen skapat självlagande möbler?
Självlagande gräsklippare?

I morgon ska jag till Stockholm och bli intervjuad av SvD.
Jag ska satsa på att inte säga fel en enda gång. Det innebär mission impossible.

När jag har lite mer tid ska jag skriva mer om särskolekonferensen och lite annat spännande.

Kommentarer
Postat av: Ännelaij

Ja!
Skriv mer om särskolekonferensen.

Berätta om ris och ros.
Föräldrar kontra personal, utvecklingstankar.
Åt vilket håll styr man verksamheterna.

Detta är spännande!

Take care

/A

2008-05-11 @ 17:08:57
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Fredriksson

Det var dock en bra match, Men håller med det borde vara VM i februari eller så. En lustig sak är att jag vid 34års ålder fortfarande läser Berts dagbok,alltid när jag äter läser jag dom. Jag läser så mycket att jag snor lite utryck och fraser när jag bloggar, därför skriver jag inte min bloggadress, kan bli en copyrigt sak,ha ha.

fredriksson

2008-05-11 @ 21:23:38
Postat av: Edman

Det finns säkert någon information om detta någonstans
på det "världs vilda nätet" men den har jag helt enkelt inte ork att leta reda på.

Så därför frågar jag dig då, kommer det någon mer bok i Emanuel-serien?

Jag har blivit helt fast, läst ut de 6 böckerna min vän hade på en helg. Fått många och stora leende av dem!

Svara gärna till min mail då jag säkert kommer glömma bort adressen till din blogg.

2008-05-12 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0