Wonderful tonight.

Det är Fredag!
Hurra!!!!

Har just kommit hem från Stockholm.
Inspelning av nya Bertboken som ljudbok och lite möten.

Vet inte varför jag kom att tänka på den här låten, men den är en av mina absoluta favoriter.



Det sägs att han skrev den till George Harrissons förra fru. Vet inte om det är sant.
Men de gifte sig ju i alla fall.

I kväll är det dansuppvisning.
Ja, det är inte jag som ska dansa. Tack och lov.
Sen ryktas det om en semifinal i Ishockey-VM.
Det är också kul.

Sen ska jag sova.
Det sista går under avdelningen "vem vill veta?"

Återkommer om jag kommer på nåt mer att skriva.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Jag kom att tänka på en helt annan låt som oxå är väldigt bra. Har du hört Tony Joe White, om inte, klicka på länken.

http://www.youtube.com/watch?v=l6nC0Xw-O7s

Jag tycker att man ska lyssna med HÖG volym.

Ha det gött, Johnny.

2008-05-16 @ 16:47:14
Postat av: Kerstin

Den är vacker! Mycket kärlek...









2008-05-17 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0