Ännu en tid har gått

Jag har varit och hjälpt till på en kurs i en vecka och nu är jag åter i tjänst hemmavid igen.

I går höll jag en föreläsning om "Prins Annorlunda" på barnakademin här i stan (Örebro)
och efter det åkte jag och fick en introduktion i hur man tränar på gym...
Jag har skaffat en slavdrivare vid namn Antoni..
Det gäller att göra honom glad.
Allt jag gör i form av träning och hälsosamt liv är endast för att göra Antoni glad.
I kväll blir det spinning.
Och då menar jag inte sån typ av spinning som katter håller på med.tyvärr.
Kunde vara lite skönt att ligga i en soffa och spinna som en katt.
Istället blir det att trampa cykel för glatta livet.
Jag undrar om jag någonsin kommer fram till nåt mål.

I dag har jag en fixardag. Såna behövs ibland.

Nu ska jag fixa lite till en stund innan det blir dags för lite mer info om min träning och annat livsviktigt som berör alla människor på denna jord.

:o)

Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0