Inspelning på radion

I dag spelade jag in några nya "Vid dagens slut" som ska sändas i p1 i början av nästa år.
Det är lite kul att skriva och spela in nåt helt annat än det jag gör i vanliga fall.
Iofs så var det ganska länge sen vi gjorde nåt för radion.
Senast var "Julkalender för vuxna".
Det är roligt med radio, tycker jag!

I går bytte jag däck på bilen. det är inte lika kul.
För då känns det ännu mer vilken period på året vi allt mer närmar oss.
Jag fryser vid tanken på vinter.
Brr..

Och i morgon ska jag till Stockholm och se musikalen igen - för fjärde gången!
Det ska bli kul.
Hoppas jag.

I kväll är det Idol och det vill jag titta på. Rocktema har en tendens att alltid bli lite töntigt.
Vi får väl se om det blir så ikväll också.
Just nu är kevin min favorit. Bara för att han är så glad och lycklig hela tiden.'Sånt smittar av sig.
Egentligen skulle man ha honom inprogrammerad i datorn som ploppade upp så där en gång i halvtimmen och sa "Vad KUL det är att vara här!"
Då skulle man bli på bra humör.



trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kevin är helt klart min favorit ochså verkar vara en så ödmjuk person Vad kul med radioinspelningar och kul att få höra dom senare!

Hoppas du får de bra här uppe i stockholm

KRAM

2008-11-07 @ 21:42:22
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Galowitch

G: Trevlig helg med Prins Annorlunda eller Dexter ;)



Galowitch: Tack mig själv!

2008-11-08 @ 23:27:21
URL: http://batcave.org
Postat av: Fredriksson

Jag hoppas musikalen står sig och att ljudet var bättre denna gång. Själv ser jag inte idol men det med att glädje smittar av sig kan jag hålla med om. Hjälper just nu mina komisar att renovera deras hus och jag blir lika glad varje gång av att se deras gläjde stråla åt att det blir fint. Kul!



Fredriksson

2008-11-09 @ 20:46:27
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Galowitch

Ähh Kevin är en amatör. John Larkin, där hade vi en riktig "glädjespridare". =)



Må han vila ifrid.

2008-11-13 @ 12:59:12
URL: http://Batcave.org
Postat av: Bohm

Hej där! Jag försöker komma i kontakt med dig eller Anders angående en teaterpjäs men det går inge vidare.



Skulle du kunna höra av dig till mig så kan vi höras? [email protected]



Frid//Bohm

2008-11-17 @ 18:20:29
Postat av: sune & bert fan!

hej

detta är min första söken på en författares blogg & det blev denna!

jag gillar sune & bert dom är roliga, och nåt kul att läsa på en eftermiddags söndag, fredag kväll, i badet med ljus? jaja , dom är i alla fall roliga :D skulle bara säga det :) hej då

2011-03-01 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0