Måndag i november

I dag är det måndag igen och skolor drar igång efter ledigheten.
I lördags var jag och tittade på Sunemusikalen för tredje gången.
Jag tycker fortfarande att den håller måttet bra!
Fick sitta högst upp på ballkongen denna gång och det var spännande att se föreställningen därifrån.
Tyvärr så var det problem med ljudet på ena sidan, men det hoppas jag ska ordnas snarast.
Nån bild kan det tänkas komma från backstage senare (när jag får låna kameran)

I dag ska jag och Anders jobba lite med nästa års produktion - och i morgon åker vi till Malmö för möten och planering.
Vi stannar över en natt och sen på onsdag är det Premiär för Hjalmar på Nya Parkteatern i Örebro.
Ska bli kul att se!


En helt annan sak är att jag känner på mig vissa saker.
Någonting är fel. Det vet jag. Men inte vad.
Så är det ofta. Osynliga saker som jag inte kan sätta fingret på.
Men inom mig finns en klarhet ändå.
Ja, inte vet jag hur det fungerar.


Kommentarer
Postat av: Galowitch

Vad är det som är fel med Sören ? Någon magkänsla du inte kan sätta fingret på ?

2008-11-03 @ 18:23:43
Postat av: Sanna

Undrar ochså har du hittat det som är fel som du känner av blir ju orolig!!!

Själv har jag kommit hem från en vecka i Paris, maken arbetade på dagarna men jag bara gickomkring och njöt av allt och mindes bodde där i ett par år som yngre...och allt är lika bra nu som då och nu så kan dom ju prata engelska om man är i rätt kvarter vill säga ;0)

KRAMISAR till DIG

2008-11-03 @ 21:21:10
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Då säger jag: Välkommen till Malmö - Parkernas stad! ;)

2008-11-03 @ 22:03:27
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com
Postat av: Anders Jacobsson

Nej. Malmö är väl mellow yellowarnas stad. ;). Jag gillar Skånes huvudstad skarpt. Likaså Lund och Hbg och Paris är favoritstaden efter Salsburg och Prag. Moskva är också en hit och Eilat i Israel den allra bästa charterorten jag varit på någonsin. Men Paris. Jaaaa och Malmö jaaaa. Nu ska jag strax åka med min käre kusin på skolresa till parkernas stad, då.

2008-11-04 @ 05:37:39
Postat av: Samma Anders igen

Hm. Stavas det inte Salzburg? Mitt Pucko. Jag vill passa på att hylla min kusins blogg som den absolut bästa jag läser. Vad? Nä! Jag är väl inte partisk. Jag menar. Han håller mig ju uppdaterad om vad jag sysslar med. Bra att någon minns det när inte jag gör det. Fråga honom om vad vi gjorde i går kväll. Jag säger bara Team Possible...... Puss på er. Syns på Mellow i kväll.

2008-11-04 @ 05:45:01
Postat av: Ännelaij

Jag är likadan..

Lite sådan där intutiv känsla ibland på att något inte stämmer..



Fast iofs..så har jag haft fel..nån gång..typ en gång av 1000..

Take care

/A

2008-11-04 @ 17:02:23
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hehe! Ja, det stavas Salzburg! Ha det fint på Mellow ikväll! Parkerna gör sig bäst på dan! ;)

2008-11-04 @ 23:16:34
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0