Ännu mer Prins Annorlunda

I går var jag med i SVT.s morgonsoffa och pratade om "Prins Annorlunda".
Lite trött var jag..
Det är man ju när man vaknar klockan tre på morgonen och inte kan somna om.
Och vet att klockan ska ringa om två timmar.
Men jag tror att det blev ett fint samtal i alla fall.

Sen åkte jag till mina kompisar Hannes och Malin och drack kaffe. Sen följde jag med Hannes när han lämnade sina barn på dagis och sen drack vi ännu mer kaffe innan det var dags att ta tåget hem till Örebro igen.
DN hade en sur recension på musikalen.
Men det var ganska väntat. DN:s kulturavdelning har aldrig gillar mina och Anders alster.

På onsdag ska jag vara med i GoKväll på SVT och prata om "Prins Annorlunda" igen.
Sen är det några tidningsintervjuer kvar - och därefter blir det säkert lite lugnare på den mediala fronten ett tag.

Nu dags att gå in i det kreativa rummet en stund. Där trivs jag som allra bäst.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

De äkta och betydelsefulla recensionerna kommer alltid från publiken, läsarna, de som "tar in med sina känslor" och låter bli att analysera. :o)





Och du...Astrid Lindgren fick aldrig nåt Nobel-pris heller! ;o)



Må gott i en kreativa tankeluftet!

2008-10-14 @ 11:21:06
Postat av: Lena (mamma till Linnéa o Agnes)

En mycket bättre intervju var det i morgonsoffan på SVT tycker jag och så jätte trött tycker jag du inte såg ut.



Vill också tacka för de fina kommentarerna jag fick av dig för någon dag sedan.



/Lena

2008-10-14 @ 19:52:20
URL: http://tjejernatva.blogspot.com/
Postat av: Sandra Dahlberg

Jag tyckte du gav ett alldeles underbart intryck. Bra intervju. Varma, fina människa! Inte var du väl så trött som du påstår? Såg inte så ut. Du är toppen! Kram!

2008-10-14 @ 21:23:59
URL: http://www.nightlife.se/sandradahlberg
Postat av: Galowitch

Sandra, vad är det med dig egentligen, är du Sörens hemliga älskarinna eller vad ? skojar bara. Inte för du minns det, men du hade skrivit tillbaka till mig på lunarstorm :O



Det var en väldigt bra intervju, inte tack vare hon som intervjuade, utan tack vare Sörens värme.



Och skönt att höra någon på teve som inte snackar den där dryga 08:a dialekten :D



Heller hur Sandy...







2008-10-17 @ 19:09:47
URL: http://batcave.org
Postat av: Magnus Gyllenspetz

Hej Sören!

Tack för Er fina bok. Djupt gripande. Vi har själva en nu 19-årig flicka med Downs syndrom. Så vi känner igen mycket. Skulle gärna vilja ha mail-kontakt med Dig.

2008-12-11 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0