Uppdatering

Nu är jag tillbaks igen!
Har varit i Hälsingland och arbetat några dagar med mitt inre landskap.
Det har varit otroligt skönt!

I söndags var det en artikel om Prins Annorlunda i Expressens söndagsbilaga.
Kul med all uppmärksamhet på boken.
Jag är oerhört glad för det!
Ludvig själv är stolt som en tupp och känner sig som en kändis.
- Coolt, säger han. 
Och han vill gärna skriva sin egen autograf i böckerna.
Varje gång tittar han på mig för att se om det verkligen är okej att han skriver sin autograf lika "slarvigt" som jag gör.
Han vill ju inte skriva sin finaste namnteckning när han skriver autografen!


Internet fungerar inte alls här hemma! Det är egentligen ganska sjukt att vi har blivit så beroende av internet så när det inte fungerar så stannar vissa delar av vardagen upp helt och hållet.

I morgon ska jag spela in nya avsnitt för p1:s "Vid dagens slut". Håller på och putsar på manus i dag.
Och så är det en krönika som jag ska skriva och lämna in innan torsdag denna vecka.

Och sen ska jag renskriva lite ideer till "Galna Gatan 3".
På lördag ska jag åka och se musikalen Sune en gång till.
Ska bli kul att se hur föreställningen har förändrats sen premiären.
Och nu är det klart att musikalen ska fortsätat över jul och nyårshelgen också.
Väldigt roligt!!!

Dags att putsa manus.

Kommentarer
Postat av: Kent-Åke Boström

Har beställt boken och får den troligen imorgon, vilket är det bästa sättet om man vill ha den singerad av alla tre?

2008-10-28 @ 18:45:59
URL: http://www.kentabostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0