En ny bok

I dag skrev Anders och jag ett nytt kapitel i sagan om Giraffen Staffan.
Ett manus inför nästa års utgivning.
Det blev så bra!
Kul!
Giraffen Staffan är en speciell sorts saga - och det fortsätter den att vara även nästa år.
Och så laddar vi för att det ska kunna bli en bok nummer tre också.

I morgon är det fotografering till programbladet för Sunemusikalen.
Det gäller att snabbt som ögat se till att bli mindre ful.
Hur ska det gå till?
Kanske ska satsa på att se lite suddig ut?

Nåväl. Vi får se hur det går.
Sen är det onsdag och då blir det bokmässan i Gbg.
Det är alltid lika kul.
Och vi har varit med alla år sen mässan öppnade 1985.
Vi tillhör nu för tiden inventarierna där.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vi ses där då! Och till skillnad från förra året kan jag komma fram och hälsa den här gången då, och inte bara hålla mig undan efter att pinsamt ha klivit in efter att seminariet börjat. Jag skyller förseningen på den oerhörda flod av gamla tanter som rörde sig utanför. Det tog aldrig slut, jag fick kämpa som om jag vadade mig genom floden strax innan Niagarafallet. Jösses, helt enkelt!

2008-09-23 @ 17:23:52
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: Anonym

fredag eftermiddag?,är ni tillgängliga då för en signering? pleeeeease let me know

2008-09-23 @ 18:36:47
Postat av: Sanna

Hmm en annan hinner ju inte dit men vänninan ska dit och njuta av alla fina böcker och få ispiration lite avundsjuk är man...;0)

2008-09-23 @ 20:58:41
URL: http://sannasegna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0