Sune - Tidernas mest älskade Musikal!

Nu är det dags att boka biljetter till Tidernas mest älskade musikal - Sune.

image133

Jag hoppas att alla fattar att det är ett skämt att vi kallar den för "tidernas mest älskade".
Vi såg att det stod precis så på två olika annonser för några andra musikaler.
Så då tänkte vi.. "Varför inte?"
Tidernas mest älskade musikal handlar om Sune - och hans familj.
Pappa Rudolf har fått den braiga ideen att anmäla familjen till en ny Dokusåpa där vinnarna får EN MILJON kronor!
Det enda man behöver göra är att bevisa att man är den mest unika familjen i hela  landet.
Det borde väl inte vara några problem?
Men det är nåt skumt - för programledaren tycks från första stund ha nåt emot pappa Rudolf.
Och Sune...han råkar bli kär. På riktigt.
Men är han beredd att tala om han just den här tjejen är den enda rätta för honom?

Föreställningen kan börja.

Premiär på Göta Lejon den 11 oktober i år.
Nu går det att boka biljetter.

Det ska bli kul!

Jag ska också vara med på nåt hörn...

Och i dag är den måndag.
En spännande vecka börjar NU!

By the way - på söndag fyller jag år.
Jag föredrar dyra presenter..
;o)

Närå! Jag skojade bara. Det går lika bra med selleri.


Kommentarer
Postat av: Anders Sahlin

Hej på dig (er?).
Jag försöker nu via din blogg få kontakt med er ang. författarbesök på Vångaskolan. Jag har testat att maila och att ringa ett flertal tillfällen men inte fått något svar... Vi bokande v. 11 prel. Boktemat startar här på tors. denna veckan o avslutas nästa vecka. Snälla. ring eller maila...
Mvh
Anders Sahlin (långhårig samlare) 0702630361

2008-03-10 @ 10:38:01
Postat av: Matti

Du har just blivit taggad här:
http://staahlberg.blogspot.com/2008/03/tagga-ner.html

2008-03-10 @ 10:44:57
URL: http://staahlberg.blogspot.com
Postat av: Ana

Grattis i efterskott,hoppas du fick ett stort lass med paket.Kul med en Sune musikal,synd att barnen är så stora att dom inte vil hänga med längre.Ana

2008-03-10 @ 11:31:07
Postat av: Alexandra

Har redan ringt mamma och lagt som förslag att vi ska gå och se den. Sa att det kunde ju vara kul för mina småsyskon, men både och du och jag Sören vet ju att det är för att jag vill kolla på Sune.

2008-03-10 @ 13:35:48
URL: http://medandammetfaller.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Grattis min herre! Men du måste ju avslöja hur gammal du blir, gubbe där. :P

2008-03-10 @ 16:39:37
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Petra

Klockrent!

2008-03-11 @ 18:32:39
URL: http://petrapires.blogg.se
Postat av: Frida Johansson

Är rollerna satta till musikalen eller kan man fortfarande söka?

2008-03-12 @ 12:15:49
Postat av: Vilma

Hej, hörde på radion att ni söker en tjej som gillar att sjunga och stå på scen. Är det till musikalen? Kan man söka än? Isf, vart söker man då? MvH vilma

2008-04-10 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0