Dags att ta fram pepparkakssmeten?

Nu är det jul.
Eller.
Snart i alla fall.
Jag har ångest bara av att tänka på det.
Måste man tycka om julen?
En gång firade jag och några kompisar "alternativ julafton".
Det var ungefär samma sak. Men fattigare.
Mindre mat och ingen glögg.
En annan gång satt jag, Anders och en kompis till i en iskall bil utanför Högskolan i Örebro och drack kall glögg.
det var inte heller gott.

Varför gör man sånt?
Det är bara äckligt.

Här är från Julkalendern 91. Lucköppning.



 

Om jag visste hur man lägger in filmer från DVD eller videofilm så skulle jag kunna lägga upp en massa sjuka saker som vi skapat genom åren.
En favorit som knappt nån har sett är en massa sjuka prisutdelningar som jag och Anders spelade in till Nickelodeon-galan förra året.
De skulle jag gärna vilja lägga in.
Priset till "Årets tråkigaste man" är inte så tråkigt..
:o)

Kommentarer
Postat av: Den där D

Jag är en riktig julmotståndare...Men jag ÄLSKAR pepparkakorna, de är den enda behållningen av detta jippo.

2007-10-05 @ 19:54:38
URL: http://veryflashy.blogg.se
Postat av: Johanna

nu fick du mig att sakna saltkråkan, vet inte varför men det blev bara så:s

2007-10-06 @ 01:05:08
URL: http://johannaafskoogh.blogg.se
Postat av: Marcus

Själv försöker jag se julen som en ljuspunkt i det kalla mörkret som närmar sig nu. Alla är vi olika, och tur är väl det. (Annars hade vi inte vetat vem som var vem.)

2007-10-06 @ 18:44:44
URL: http://tolkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0