Musikalen Sune

Här om dagen var vi och spelade in en kort snutt till den kommande Sune musikalen.
Sen såg vi andra som hade spelat in roliga små snuttar.
Bland annat Martin Stenmarck.
Och Hasse Aro och Robban Aschberg...och så vi själva förstås.
Vi var SÅ snygga...

Manuset är roligt. Regissören är rolig. Musiken är bra.
Skådisarna är bra.
Produktionen är bra.
Då borde ju hela musikalen också bli bra?

Vi får se. Den 11 oktober är det premiär.


I dag hade jag ett möte om ett läsprojekt inför nästa år. Det är kul att se vad man kan göra för framtidens läsare.
Och SNART är det bokmässan i Göteborg. Det är lika roligt varje gång!
Jag är där från onsdagen, som vanligt och håller ut ända till söndagen.
Och i år FÖRVÄNTAR jag mig att du som läser bloggen och  som går på mässan, kommer fram och hälsar. Och inte skriver i efterhand att du har varit där och inte sagt hej.

Så dää såå!!!

Nu är det dags att parkera bilen någonstans...



Oj...

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Jag ska på bokmässan, det är höstens höjdpunkt ju. Kommer och säger hej om jag vågar:)



Fredriksson

2008-08-30 @ 09:03:58
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: BorisBorissa

Bokmässan - javisst! Lovar att komma fram och hälsa, flera gånger. "Skicka skivan gubb-*¤3#¤!!!"

Mvh, Boris.

2008-08-30 @ 09:08:26
Postat av: Ännelaij

Jag ska också på bokmässan..på fredagen..



Klart jag ska komma fram och hälsa samt köpa bok/böcker.

Fast även jag är inte alltid så jästrans kaxig..få se..jag kanske fegar ut..

hmmmm

Å andra sidan är jag som Mowgli: Tuffare än vad somliga tror!



Mvh

/A

2008-08-30 @ 10:22:46
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Epi

Skulle kunnat vara min mamma på bilden! Hon har lyckats att "parkera" så där en gång i Karlskoga :-)

2008-08-30 @ 12:43:35
Postat av: Malin

Åh vad jag också vill till Bokmässan, men det är lite långt att åka från Boston tror jag;) Ha det nu så skoj i trängseln! Må så gott

2008-09-02 @ 00:59:55
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Citat från Expressen:

"Martin Stenmarck gör skådespelardebut. Publiken kommer att få se sångaren i nya "Sune"-musikalen i höst. Där spelar han en överklassnobb som är gift med Pernilla Wahlgren."



Intressant, har aldrig stött på Pernilla Wahlgren i Era böcker.

/P

/P

2008-09-02 @ 11:36:23
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Galowitch

Sune musikalen kommer nog bli jättebra :D



Fredde Granberg blir nog en utmärkt regissör. Han har visst i en intervju sagt att han är barnslig själv, tror jag. Så en barnslig kille som regisserar barn, det blir nog utmärkt.



Fredde är som sagt var en rolig kille, det är bara att kolla upp det han har gjort med Settman också :D



suck. Ramla inte bort nu...? :P

2008-09-24 @ 11:28:17
Postat av: Galowitch

Sune musikalen kommer nog bli jättebra :D



Fredde Granberg blir nog en utmärkt regissör. Han har visst i en intervju sagt att han är barnslig själv, tror jag. Så en barnslig kille som regisserar barn, det blir nog utmärkt.



Fredde är som sagt var en rolig kille, det är bara att kolla upp det han har gjort med Settman också :D



suck. Ramla inte bort nu...? :P

2008-09-24 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0